Jag hatar min dator

Min dator vill inte samarbeta!
Jag har faktiskt en design att göra, och Photoshop är mer än dubbelt så långsamt som det brukar vara! Det står att det inte går att spara ett dokument för att diskutrymmet är fullt! Men jag tror inte jag har haft såhär lite grejer på datorn sedan... väldigt länge sedan! :(
Jag rensade ut skitmycket för två månader sedan och det har funkat bra ända tills nu då. ASSÅ JAG FATTAR INTE VAD SOM ÄR FEL?
Haha som tur är så ska vi få macbooks från skolan nästa termin. Då slipper jag den här rishögen till dator haha.
Men jag kommer nog att sakna honom lite...
Jag fick den av lite släktingar på pappas sida och pappa när jag fyllde fjorton. Det var väl inte jättelänge sen? Nästan två år?
Den borde inte dö av ålderdom än :o
Men det värsta är det där att den säger att den har för lite minne fast jag har tagit bort hur mycket grejer som helst!
ÅH JAG BLIR SÅ SUUUUUUUUUR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0