Onödigt dum...

Min bästa vän hade teaterpremiär igår kväll, och jag hade typ sagt att jag kanske skulle komma. Eller, jag sa i alla fall att jag vill komma.
Men jag gick inte. Och hon är väldigt besviken på mig...
Det sämsta är att jag inte hade någon anledning att inte gå? Jag ville det och jag hade tid! Så varför gick jag inte?
Jag var för lat. FÖR LAT! Fattar ni hur jävla dumt det är? Jag orkade inte besvära mig med att gå ner till stan och betala 40 spänn? Helt sinnessjukt ju. Vad är jag för vän egentligen?
Jag vet att hon hade gått om rollerna varit ombytta!
Hon hade gått även om hon hade prov dagen efter. Hon hade gått även om det kostade 100 spänn. Hon hade gått även om det var 3 mil härifrån (okej, kanske inte bokstavligen GÅTT, men ni fattar poängen).

Men nu var det jag. Och jag hade inte prov, det kostade 40 spänn och det ligger en kilometer härifrån. Max.
Det räckte ändå inte, på grund av egotrippade mig... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0