Plugg!

Jag ska uppdatera minst en gång om dagen från och med nu! :)

I alla fall. Jag fick alla rätt på ett biologiprov förra veckan. Det var kul att höra :)
Och imorgon har jag kemiprov, och på torsdag SO-prov.
Jag har skitbra koll på kemin, det är bara SO:n jag måste finslipa lite på ;)

Imorgon ska jag och A (min bästa kompis) lura alla på skolan att vi är pissed off på varandra! :D
Det är bara för att vi vill att det ska hända saker i skolan. Och att se allas reaktion på det kommer bli väldigt kul, haha.
Vi ska låtsas att jag har strulat med A:s ex och att hon blivit SKITSUR på mig för det. Och som hämd ska vi säga att hon tog min mobil och skrev till honom från den att jag älskade honom! HAHAHAHAH!
Det kommer att bli så jävla kul! :D

Och varför har ingen berättat att den här låten är så bra?! :o
Talkin' 2 Myself - Eminem feat. Kobe

Kommentarer
Postat av: Igeland

sv: Yeeess ;D

2010-10-28 @ 07:53:55
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0