Tjej på dansen

Det går en tjej på min dans. Eller, det går flera tjejer på min dans, men nu utesluter vi dom och fokuserar på just den här tjejen som jag ska skriva om.
Jag vet inte vad hon heter. Hon är ganska osocial...
Jag satt på samma bänk som henne igår utanför danslokalen, och ingen av oss sa något.
Hon är duktig på hiphop. Jag vet inte hur det är med ragga, jag tror att hon är lite sämre på det.
Hon brukar ha en stor mörkgrön t-shirt, svarta mjukisbyxor och sitt blonda, raka hår uppsatt i en hästsvans.
Jag vill lära känna henne. Varje gång vi dansar (ALORS ON DANSE NANA NANA NANA haha skoja) så ser hon bekymrad ut efteråt? Fast hon är jätteduktig?
Undrar hur hon är som person...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ge en positiv kommentar till henne.

säg "gud vad bra du dansar" :)

hon är antagligen osäker, och att höra det skulle höja henne otroligt mkt.

2010-10-29 @ 14:06:31
Postat av: [Secret Thougts of a Stupid Chick]

Svar: Jag funderade på det, men jag vågade inte (som den fegis jag är). Jag ska dock försöka fler gånger :)

2010-10-29 @ 20:33:37
URL: http://stsc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0