Gillar jag honom eller vad är det frågan om? :s

Vad ska jag kalla killen i förra inlägget? Vi kallar honom för Gunnar hahaha :)

Igår var jag med Gunnar. Vi gick ut i skogen.
Jag vet inte varför, vi gör alltid en massa konstiga saker som ingen annan brukar göra. Vi har ingen normal relation om man säger så.
Fast jag vet ju vad han vill ha, och det vet ni med ;)
Men i alla fall, han ska alltid vara så jävla modig. Igår hände det en del mellan oss.
Fråga inte varför jag låter honom göra precis nästan vad han vill med mig, men..?

Igår kysste han mig på halsen, tog mig på brösten, gav mig rumpmassage (hahahaha, lång historia), fick STÅND :o, lät mig känna på hans grej utanpå byxorna, försökte kyssa mig på munnen typ 30 gånger haha, men jag vände bort huvet varje gång. Men som sagt är han inte precis feg eller generad, så han fortsatte ju bara.
Om jag inte hade gillat honom hade jag bett honom att dra åt helvete.
Men betyder det då att jag gillar gillar honom?
Det var skönt när han kysste mig på halsen ^^
Haha det är ju inte precis sånt vänner gör?
Vi har något mellan en vänskap och kärlek.
Vi kallar det för "fyrkant". Fråga INTE.

Men vad ska jag göra?
VAD FAN ska jag göra?
Jag vet inte vad jag vill!
Min bästa tjejkompis som vi kan kalla för Magda är lite svartsjuk på honom tror jag. Fast hon vill såklart inte erkänna det.
Gunnar är 96:a som jag berättat tidigare, men han beter sig VERKLIGEN inte som någon annan 96:a jag träffat. Han har inte ens fyllt 14 än :o
O-M-G
Jag är liksom 15?
Vi har diskuterat att han inte är byxmyndig än hahaha :D Jag brukar mobba honom för att han är 13.
Fast jag är oskuld, han med då, men i alla fall.

Haha, vettefan vad jag ska göra! Såhär kan det ju inte fortsätta?

Kommentarer
Postat av: Julia:)

rolig blogg :D

att läsa asså:D

2010-09-06 @ 18:27:58
URL: http://juliakaa.blogg.se/
Postat av: Igeland

Naaw, gulligt :)

Men asså, han verkar lite dryg också... haaha, men har du sagt allt, precis hur du känner till honom? (:

2010-09-06 @ 19:30:36
URL: http://igeland.blogg.se/
Postat av: CIN

Haha, nä det är inte lätt när det är svårt ;)

2010-09-07 @ 16:17:36
URL: http://catrinhinsell.se
Postat av: Igeland

sv: You should :)

2010-09-07 @ 20:25:38
URL: http://igeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0