CK + STSC = ?

På nyår fick CK en puss av mig.
Första dagen på året bakade vi kladdkaka hos mig tillsammans.
Andra dagen träffades vi tillsammans med A och gick omkring ute på kvällen.
Tredje dagen klippte jag mig och CK sa att det blev fint. Sedan frågade han A på sms hur han skulle göra för att få en till puss av mig.
Fjärde dagen var han hemma hos mig till två på natten. Vi pussades två gånger och han gav mig rumpmassage samtidigt som vi lyssnade på kinesmusik, haha.
Femte dagen sov vi i samma säng. Vi kysstes oberäknerliga gånger. Han tog mig på brösten och lite andra ställen, hrmpf :)
Sjätte dagen vaknade vi upp tillsammans hos mig, sedan fick han skjuts hem när min familj åkte för att titta på hus.
Sjunde dagen frågade jag honom om han var kär i mig. Han sa att han var det. Han blev så ledsen att han inte kunde somna när jag berättade att jag inte var kär i honom.
Åttonde dagen (idag) förlät han mig och förstod att jag inte ser honom som "bara" en vän, men heller inte är kär i honom.

Fråga 1: Så vad gör man när en kille är kär och man själv inte vet vad man vill? Hur många gånger har jag inte behövt ställa mig själv den frågan? Det blir ALLTID såhär. ALLTID. Ni vet ju det. Många av killarna är nämnda här.

Fråga 2: Varför låter jag det alltid gå för långt innan jag berättar för killen i fråga att jag inte är kär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0